mandag 31. oktober 2011

siste dag før man kaster seg ut i hverdagen

Hei!

Har hatt siste dag sammen med Mina på dagtid, og har utnyttet dagen til å ta igjen litt søvn, og kosa oss på senter med kaffe og god mat. Hun synes det er moro å være med på tur å se seg rundt. Er så mange inntrykk med konstruksjoner, lyskilder, folk og farger at hun bli bare sittende å se. Moro. Kjenner ikke at jeg er helt klar for å hoppe ut av tilværelsen, men det skal bli godt å få miljøforandring og komme inn i arbeids-modus igjen.

Mina er nå snart 9 mnd gammel, og har blitt så flink til å krabbe, reise seg langs med ting og kaste ting i gulvet - slik at mamma kan pluke det opp igjen, kjempemoro. Blir rart å ikke ha henne med meg uansett hvor jeg går, kommer nok til å savne det. Ellers har hun endelig begynt å sove store deler av natta, som forøvrig er deilig mht at jeg starter i jobb igjen nå, og ha overskudd.

Venter i spenning nå på en ny pc som kan gi meg muligheten til å så inn flere bilder. Derfor ikke vært noen innlegg med det i det siste. Men plutselig en dag kommer det mange tenker jeg ;)

Carina

Ingen kommentarer: