torsdag 1. desember 2011

Inspirasjon


et lite bladhav
 Et siste bilde fra høsten som gikk, av alle de fargene som har vært og som var  med helt til slutt, helt fantastisk! :) Blir aldri lei av høsten, og som forøvrig er min favoritt-årstid.

Har vært i jobb i en mnd idag, og savner ungene bare ved å være på jobb på dagtid. Til tross for at jeg synes jobben er spennende og god. Merkelig avhengig av å ha de rundt meg. Hvor blir det av tiden? De blir så fort store, at jeg blir redd for å gå glipp av viktige terskler hos de.
Har så mange ting jeg "skulle fått gjort"- at jeg blir nesten litt stressa ved tanken, men tar det med en klype salt og tenker at det sikkert er slik andre steder også :) ho ho, for å ha et strøkent hus til enhver tid med to barn under 3 år mener jeg er umulig - og å bare prøve å opprettholde det blir mer kaos enn kos. Da setter jeg meg heller ned på gulvet og ser ungene i øya og blir med i leken - for her kan jeg være både barnslig og 100% meg selv. Herlig.

Sånn ellers i hverdagen går det i mye dagdrømmer, for jeg er en stor drømmer. Mange ideer og kreativitet bare bobler over til tider. Senest idag spiret det frem en ny forretningside, som jeg ikke tror vil kunne bli levedyktig, hoho. Godt det ikke finnes begrensninger. Og godt jeg har en samboer som kan dytte meg ned mot bakkenivå når det blir som verst. Men har mye moro med det da. Til sist idag vil jeg bare tilføye at jeg ELSKER å være mamma, og barna mine er det kjæreste jeg har. <3

Carina

Ingen kommentarer: