mandag 5. desember 2011

Avlshoppe

Drømmer om den perfekte avlshoppa, og har sett mange potensielle gjennom en periode på 5 år. Dessverre tok ikke den siste hoppa jeg hadde i eie seg rett før hun måtte på den store reisen. Da valgte jeg Albaran xx mens han stod i Norge.

Jeg har sett en hoppe spesielt som jeg falt for og som har vært til salgs for noen år siden; Bariole Vitesse, og undrer på hvor hun befinner seg nå. Ellers ser jeg på fullblods arabere, fullblod og harmoniske varmblods ridehest-hopper. Blir spennende når dagen nærmer seg for valg av hoppe, gleder meg.

Det er helt klart at jeg må begynne med to hopper, også ser vi hvordan det utvikler seg ;) To har en tendens til å bli fire i avl, hihi. Jeg skulle også gjerne vært eier av en Frieser, PRE og en god norsk tungdøl også, så tiden vil vise hva det blir. Fortsatt i drømmeland, men har et mål om å nå dit.

Hingstejakten er også spennende, så underveis studerer jeg på disse. Nice den Inspirador som står på JJ horses også...

;) Klem C

Ingen kommentarer: