tirsdag 25. oktober 2011

Permisjonstid snart over..

Hei . m ? Er innlogget via mobil idag, og får ikke tingene helt til å fungere slik jeg vil. Ikke helt lett dette. Uansett er det akkurat enkve uke igjen av permisjonstiden min med vesla, og grugleder meg r til å begynne på igjen. Skal bli godt å komme i jobb-modus igjen. samtidig at jeg vil savne hjemme-tiden med ungene. Nå skal pappa til pers. Nå begynner jeg å se på det som må gjøres før dagene blir hektiske igjen, greit å få inna diverse gjøremålmsom MÅ være unnagjort. Eksempel på det er å vaske ut husa en skikkelig omgang, rydde iboden, rydde på loftet og se hva som må suppleres av klær til vesla og posden, mener poden., til vinteren. I hagen er Teoriene, nei, georginene tatt inn og reddet fra kulda. Det gjenstår å dekke til noen roser, og små trær, så er vi vel klar for vinteren. Ellers sitter jeg på noen ideer, eller spirer om du vil, som jeg ska se om jeg får gjort noe med, om jeg spså bare hadde 6 mer timer i døgnet. Kommer til å legge inn bilder av ideene etterhvert og av turer  vi har hatt hittil. Neste runde i blogg-sammenheng håper jeg vil gli fra n pc, for dette ,ble litt trist.. Vi sees plutselig igjen.  mvh carina

Ingen kommentarer: