fredag 7. desember 2012

Adventstid

Oppdatering!

Nå er det advent og ungene er spente, både med store forventninger til å møte julenissen på julaften, og det som skjer underveis med julekalender, juleeventyr og kakebaking. Jeg sitter med mye lesestoff for hånden med første eksamen forestående 10 des og er spent. Lenge siden jeg har vært i student-modus, men leser så godt jeg kan. Får se hvordan det går ;/

Ellers har jeg bestillt meg billetter til Hingstekåringen i Herning, og gleder meg så vanvittig at det er nesten vanskelig å sette ord på det. :)) Det skal bli moro. Er spent på hingstemnene både i sprang og dressur, og vet med sikkerhet at det er vanskelig å velge seg ut èn favoritt da det er så vanvittig mange fine. Oppdatering på det kommer.

Jeg er jo da også gravid med nr 3, og vet nå at det blir en gutt :) Og vi gleder oss. Siden vi har to nydelige fra før, så har vi jo det meste uansett, og det gjør jo investeringer noe enklere.

Sitter også å "venter" på livet på en måte, da vi skal flytte innen våren 2014, og vet jo ikke hvor vi kommer til å ende opp hen ennå. Litt frustrerende og spennende på samme tid. Vi har jo da funnet vårt drømmehus; Klostergaard. http://www.boligpartner.no/ferdighus/klostergaard-villa-i-herskapelig-stil-og-meget-god-plass bra/#serie=herskapelig&soverom=alle&areal=80,360&tomt=alle&utleie=false. Både planløsningen og rominndelingen var perfekt mht praktiske hensyn og antall familiemedlemmer. Sjekk den ut for den som drømmer om det perfekte hus :)

Ønsker dere en fin adventstid.

Hilsen Carina

Ingen kommentarer: